För snabbast hjälp rekommenderar vi att du använder formuläret nedan.
Oavsett om du behöver rådgivning inför ett köp, har frågor om din beställning, en reklamation eller något annat, är vi här för att hjälpa dig!
Vanliga ärenden
Sök efter ditt paket.
Hanteringstiden är oftast 1-2 dagar.
När dina produkter skickas – Du får ett leveransmeddelande via e-post så fort dina varor lämnar vårt lager. I leveransmeddelandet finns en länk till speditörens hemsida där du kan följa ditt pakets resa.
Uppdateringar – Om statusen för någon av dina produkter ändras, informerar vi dig via e-post.
Produkter på väg – När dina varor har skickats och du har mottagit ditt leveransmeddelande, kommer speditören att skicka löpande uppdateringar via SMS eller e-post.
Du kan även spåra ditt paket via: DB Schenker
Tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig gärna!
Hur gör jag retur?
För att få en retursedel, vänligen mejla oss på: info@noreli.se.
Ämne: Ditt ordernummer + RETUR
Beskrivning: Vilka produkter det gäller + Anledning till retur
Då kommer du att få en retursedel skickad på mail.
Om det är större gods som kräver upphämtning skriv även med datum som du är tillgänglig för upphämtning. Mer om returer av större gods.
Ange RA-nummer (ordernummer)
Skriv det tilldelade RA-numret tydligt på utsidan av paketet för att säkerställa korrekt hantering av din retur.
Hanterande av returärende kan ta upp till 10 arbetsdagar.
Returer av varor debiteras 99SEK där fraktetikett ges av Noreli.
Hur gör jag en reklamation?
Vid reklamation av en skadad produkt, kontakta oss genom att:
- Maila följande information till: info@noreli.se
- Ämne: Ditt ordernummer
- Bild: Skicka en bild på synliga skador. Om skadorna inte är synliga, bifoga en video eller beskriv skadan i text.
Reklamation av varor är fraktfritt där fraktetikett ges av Noreli.
Viktigt att tänka på:
Som konsument har du undersökningsplikt på de varor du mottager. Du bör kontrollera produkten innan du tar bort förseglingar som plast och etiketter.
Kontakta oss direkt
Information om Support
E-post: info@noreli.se
Kundservice öppettider:
Måndag – Fredag: 08:00 – 18:00
Information om chattbot:
Vi vill informera om att vi för närvarande inte erbjuder en livechattfunktion på vår hemsida. Vi arbetar dock aktivt med att implementera denna funktion för att förbättra kundupplevelsen. Tills vidare är du varmt välkommen att kontakta oss via e-post eller telefon.
För företagskunder (B2B):
Är du intresserad av företagslösningar, större beställningar eller samarbeten? Kontakta oss för mer information.
E-post: order@noreli.se