Returpolicy
Returpolicy
Hur returnerar jag en vara?
-
Vi erbjuder 90 dagars returrätt.
-
För att få en retursedel, vänligen mejla oss på: info@noreli.se
-
Se till att varan är i samma skick som vid leverans för att returen ska godkännas. Produkten ska vara oanvänd, med alla originalförpackningar och etiketter kvar.
-
Vi debiterar 99 kr för en retur.
Hur går jag tillväga för att reklamera en produkt som gått sönder?
Vid reklamation av en skadad produkt, kontakta oss genom att:
- Eller mejla följande information till: info@noreli.se
- Ämne: Ditt ordernummer
- Bild: Fotografera synliga skador. Om skadorna inte är synliga, bifoga en video eller beskriv skadan i text.
ÖPPET KÖP/BYTESRÄTT/REKLAMATION
Vi följer lagen om distansavtal enligt Konsumentverkets riktlinjer. Du har rätt att returnera felfria varor utan att ange någon anledning inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits (gäller ej specialbeställningar). Är du osäker, kontakta oss på info@noreli.se.
Vid fabrikationsfel försöker vi i möjligaste mån ersätta produkten med en ny likadan. Om produkten har utgått ur sortimentet, erbjuder vi en likvärdig ersättningsprodukt. Observera att garantin inte täcker förslitningsskador. Du får en retursedel från oss och vi debiterar 99 kr för returen.
Viktigt att tänka på:
Som konsument har du undersökningsplikt på de varor du mottager. Du bör kontrollera produkten innan du tar bort förseglingar som plast och etiketter.